German Shepherd Dog Forums

German Shepherd Dog Forums (http://www.germanshepherds.com/forum/)
-   Show Me Pictures (http://www.germanshepherds.com/forum/show-me-pictures/)
-   -   Let's See Your Dog with His/Her Favorite Toy. (http://www.germanshepherds.com/forum/show-me-pictures/407722-lets-see-your-dog-his-her-favorite-toy.html)

Germanshepherdlova 02-06-2014 11:17 PM

Let's See Your Dog with His/Her Favorite Toy.
 
1 Attachment(s)
Brutus falls asleep biting this poor toys head and drags it everywhere except outside and thats only because he's not allowed to take it out because he'd get it all dirty.

Thesilentone 02-06-2014 11:46 PM

The Kyjen Hard Core Fire Hose Tug is one of his favorites. He also loves his Jolly Ball and Cuz.
http://oi61.tinypic.com/16gmip3.jpg

Germanshepherdlova 02-06-2014 11:55 PM

He's too cute!

Carriesue 02-07-2014 12:22 AM

Haha well 'technically'! He thinks they are super fun!

http://farm3.staticflickr.com/2818/1...514b0b2d_z.jpg
Herding by Carriesue82, on Flickr

http://farm8.staticflickr.com/7327/1...0e16a756_z.jpg
Herding by Carriesue82, on Flickr

SummerGSDLover 02-07-2014 03:19 AM

1 Attachment(s)
The cuddledog.

*-*Summer*-*

Germanshepherdlova 02-07-2014 10:20 AM

Great pics!

Sp00ks 02-07-2014 10:45 AM

Hmm, new photo opportunity. I don't think I have one with his favorite toy's'.

misslesleedavis1 02-07-2014 10:57 AM

1 Attachment(s)
Attachment 176562



Yep, there it is, my vintage perfect condition best chew toy on the planet real LV trocadero.


RIP.

Germanshepherdlova 02-07-2014 02:20 PM

Quote:

Originally Posted by misslesleedavis1 (Post 4982794)
Attachment 176562



yep, there it is, my vintage perfect condition best chew toy on the planet real lv trocadero.


Rip.

lol!

DJEtzel 02-07-2014 02:36 PM

http://farm8.staticflickr.com/7343/1...d9c234a270.jpg
Untitled by DJetzel, on Flickr

http://farm6.staticflickr.com/5483/1...b584794ecc.jpg
Firehose Noms by DJetzel, on Flickr

http://farm9.staticflickr.com/8277/8...d89b0ef3c1.jpg
DSC_2164 by DJetzel, on Flickr


All times are GMT -4. The time now is 11:58 PM.

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.3.2